Home Food trips Prin Brugge

Prin Brugge

5 min read

Am inceput sezonul de tripuri mai incet anul acesta, cu vreo doua city break-uri. Unul in iarna in Praga, si unul recent in Brugge, Belgia. Pentru prima data in Brugge, si in Belgia de altfel, am vazut o usoara asemanare cu Amsterdam-ul, atat din punct de vedere arhitectural cat si al planului urbanistic din zona orasului vechi.

Sa incep cu inceputul: transportul. Sunt multe oferte bune de zbor pana in Bruxelles, iar de acolo este foarte simplu de ajuns pentru ca au un sistem de transport intern foarte bine pus la punct. Optiunile de transport de la aeroportul din Bruxelles pana in Brugge sunt cu autobuzul sau cu trenul. Noi am mers cu amandoua. Preturile sunt la fel, in jur de 22 de euro pentru fiecare. Am ales autobuzul la venire pentru ca are statia fix la iesirea de pe terminal. Foarte comod, si confortabil, am mers aproximativ 2:30 ore, pentru ca aprins niste ambuteiaje pe autostrada. Din acest motiv la intoarcere am hotarat sa luam trenul. Din pacate cu trenul am avut mai mult de lucru pentru ca nu duce direct in aeroport. Trebuie schimbat in Bruxelles, si mai este un autobuz de legatura pana in aeroport. Soo putin mai multa bataie de cap, dar toate merg ca ceasul, asa ca daca va calculati din timp nu o sa aveti nici o problema.

In Brugge am avut surpriza sa dam de putin frig, erau cu cateva grade mai putin decat in Timi. Oraselul este mic si cochet. Noi ne-am luat cazare aproape de zona centrala, cat sa putem parcurge drumurile pe jos. Imi place mai mult sa experimentez si sa descopar zona vizitata pas cu pas. Si bine am facut pentru ca strazile sunt superbe. Pline de detalii, strazile micute si aranjate inconjoara centrul istoric. Este orasul ideal pentru un City-break, nu este intins, si se poate vizita lejer intr-o zi. In zona centrala sunt compactate diverse muzee si obiective de vizitat. Pentru un tur complet si mai comod se poate lua o trasura cu ghid. De la arhitectura, stradute pavate si caramidoase, pana la chocolateriile si berariile excelente, in Brugge nu ai cum sa te plcitisesti.

Din Brugge se mai pot face excursii de o zi in Ostende, care este o statiune la malul Marii Nordului sau in Ghent alt orasel pitoresc aflat la jumatate de ora de mers cu trenul. Transportul cu trenul este super usor, si destul de ieftin.

Noi am ales o excursie de o zi in Ostende, la 10 minute cu trenul. Statiunea este plina de turisti, cu o plaja intinsa, marea Nordului ne-a intampinat usor intunecata, dar intr-un final a iesit si soarele. Nu am reusit sa facem baie, era destul de frig, dar am simtit pentru prima oara anul acesta nisipul sub talpi, am mancat fructe de mare si melci cu sos de rosii asa ca m-am declarat happy 🙂

Mai jos cateva imagini din Brugge si Ostende

Pentru mai multe povesti legate de treaba cu Food&Drinks in postul >>> Brugge Food

panorama Brugge, reflexie in apatrasura cu cai, terasa micafatade cladiri, arhitectura belgianastrada ingusta, terase in bruggeplimbare cu barca, canale in orascity break, oras pe canalearhitectura flamanda, vizita cu barca fatade caramida, oras istoric orasul vechi, centru istoricorasul noaptea, luminile seriibrugge noaptea, strazi intunecate

biciclete, ostende garaport maritim, barci in apa faleza insorita, statuie plaja cu nisip,marea nordului oameni pe plaja, marea nordului

• Brugge Food

Ca si in excursiile anterioare, si in Brugge mi-am dedicat o parte din timp [si din bani 🙂…
  • De prin Praga

Despre Praga as putea vorbi intr-una. Este a doua oara cand mergem si a fost o experienta …
  • De prin Garana

Garana fara Jazz, pentru mine, este mult mai faina. Am mers de multe ori, primavara, toamn…
Load More Related Articles

• Chiftele de peste

RO Aceasta reteta, de chiftele de peste, era pe my to do list de ceva vreme. Inspirata din…
  • Mac&Cheese Verzi

RO Este timpul pentru o noua combinatie inedita si [daca mai e nevoie sa o spun] fenomenal…