Home Movie reviews Winter movies

Winter movies

8 min read
0
0
166

Mai jos cateva din filmele pe care le-am savurat in aceasta toamna-iarna. In perioada intunecata a anului, imi face o placere deosebita sa ma urc in varf de pat, sa fac intuneric si sa ma delectez cu ceva filme bune. In cautarile mele am mai dat si rateuri, uneori asteptarile mele nu s-au potrivit cu realitatea 🙂 . Un trailer bun si spectaculos nu inseamna neaparat si un film bun. Live&learn, ce pot sa zic.  Dar mai jos cateva din cele pe care pot sa le recomand cu incredere ca nu sunt o ora si ceva de timp pierdut. Here they are:

Valerian and the City of a Thousand Planets

Incep cu un pic de Sci-Fi, Luc Besson style. In stilul lui propriu, este o varianta si mai colorata a lui Fifth Element(1997) [ daca se poate asa ceva]. Storyline-ul ii are in vizor pe doi agenti, Valerian si Laureline, care trebuie sa salveze metropola spatiala Alpha, casa a mii de specii, de o forta intunecata. Plin de actiune, cu o poveste ce te tine hooked, diferit de genul clasic sci-fi, dar care merita atentie.

Kingsman: The Golden Circle

Kingsman nu este my cup of tea. Rar ma uit la filme de actiune – spionaj, gen James Bond. Mai scapa cate unul, care mi se pare mai fun si cumva mai inteligent gandit decat niste urmariri de masini si explozii acolo. Asa am ajuns si la Kingsman, am zis sa-i dau o sansa si nu mi-a parut rau. Actiunea se continua din primul Kingsman: The Secret Service(2014). Actiune cat cuprinde, presarata pe ici-colo cu umor englezesc, a fost un film captivant si entertaining. Adrenalina in cea mai draguta forma.

Justice League

Aaa, Justice League, chiar este unul din preferatele mele, langa Guardians, Thor si Avengers. Este genul clasic de film fantasy, inspirat dupa comic books, pe care il savurez. Orice ocazie de-a aduna mai multi supereroi pe pelicula este buna. Povestea, plina de actiune, as usual, ii aduna pe Batman, Wonder Woman, Aqua Man, Cyborg si Flash, in lupta impotriva unui inamic puternic, in caracterul lui Steppenwolf. Pot sa spun ca in acest film nu am avut parte de nici o secunda de plictiseala. Pure joy. Chiar si Superman (de obicei, nu e printre preferatii mei) se prezinta onorabil si este foarte aproape de-a fi cool :)).

Blade Runner 2049

Blade Runner, cred ca este in top 3, la mine pe filmele din 2017. Imbina cam tot ce caut la un sci-fi bun: poveste ca lumea, caractere interesante, o lume post-apocaliptica intunecata. Filmul este continuarea lui Blade Runner (1982), un alt masterpiece. Unii ar spune ca a fost un pic prea lung, dar eu, una, nu am simtit apasarea timpului, dat fiindca am fost prinsa total in actiune. Este un clasic al genului, cum este si Mad Max, sau Tron, si cred ca trebuie sa fii pasionat de acest gen, ca sa rezisti in cele aproape 3 ore de film. Actiunea este alambicata, apare si Deckard (Harrison Ford), ca sa isi continue povestea inceputa in ’82. Cei doi eroi, nou si vechi, se intrepatrund, o lume noua se naste, filmul merita vazut cu an open mind. Eu m-am bucurat de fiecare moment.

Wind River

Iarna imi place sa ma uit la filme cu zapada. It’s a weird thing I do, dar le caut in mod special. Acum am dat peste Wind River, un thriller-mystery, despre o echipa formata dintr-o agenta FBI si un vanator experimentat, ce investigheaza o crima, in plina iarna in Wyoming. Plotul este putin mai complicat decat se arata la prima vedere, iar suspansul creste pe masura ce se dezvolta actiunea. Un film destul de captivant, perfect pentru noptiile lungi de iarna.

The Snowman

Snowman, un alt film pe care l-am vanat in ultima perioada. L-am vanat din cauza trailer-ului care mi-a promis multe 🙂 , dar in realitate nu a fost asa spectaculos. Singurul plus este ca actiunea se petrece in nord, in Norvegia. Sooo plin de peisaje de iarna, de poveste. Personal nu mi s-a parut horror deloc, mai degraba un fel de detective story, pe mai multe linii, imbinata cu putina drama si niste scene mai bloody. Fassbender este detectivul, torturat de tot felul de drame personale, care investigheaza o serie de crime dubioase. Nu e un film rau, are o atmosfera interesanta, influentata de stilul clean, scandinav. Zic ca merita vazut macar o data.

• I’m a geek in my heart

Sfarsitul acestui an e plin de science fiction-uri de calitate, ceea ce ma bucura peste ma…
  • September’s Terrors